Ronda Guinardó, 220, 08041 Barcelona Tel. 933019563 - info @ almecija-advocats.com - www.almecija-advocats. com

1 de juliol del 2010

Convocatòria de concurs!


CONCURS “BUSCANT UN LEMA PER A ALMECIJA-ADVOCATS"


Nova ubicació, presència a internet, especialització per posicionar-se, imatge corporativa... però encara no hi ha un LEMA amb el que poder identificar al despatx.


Confio absolutament en la vostra creativitat, per això us convoco i us animo a que participeu al concurs “buscant un lema per a almecija-advocats”, dirigit a les persones que teniu presència a internet, tant a seguidors de la pàgina almecija-advocats al facebook, com als blocaires.


El concurs es regeix per les següents bases:


PRIMERA: El concurs té com a finalitat trobar un lema per el despatx d’advocats. Es busca una frase que expressi en poques paraules alguna o algunes de les característiques i valors que es volen transmetre: experiència, vocació, transparència, atenció personalitzada, accessibilitat, especialització en dret administratiu, etc.


SEGONA: Poden participar al concurs totes les persones que en data 20 de juliol de 2010 siguin seguidors de la pàgina almécija-advocats de facebook o tinguin un blog actiu.


TERCERA: Els lemes es poden enviar per correu electrònic a info @ almecija-advocats.com fins el 20 de juliol, amb l’assumpte “concurs”


QUARTA: Cada concursant, que haurà d’identificar-se amb el seu nom i cognoms, pot enviar fins un màxim de 3 lemes en un sol correu electrònic o en diferents enviaments.

Els lemes poden ser en castellà o en català.


CINQUENA: Les persones que participin es responsabilitzaran de l’autoria dels lemes que enviïn. Els lemes no guanyadors no es publicaran, ni s’utilitzaran per a altres finalitats, ni se’ls hi donarà difusió. Els participants no guanyadors no cedeixen els seus drets d’autor. La persona guanyadora del concurs, des del moment de la seva participació, cedeix tots els drets sobre el lema, ja sigui amb el seu contingut literal o modificat o traduït, així com accepta que finalment no s’utilitzi si per algun motiu així es considera convenient.


SISENA: El lema guanyador es donarà a conèixer a finals de juliol i la persona autora serà premiada amb un dinar per a 2 persones en un restaurant guardonat a la guia Michelin 2010, segons el pack-regal que acompanyo. En el cas que la persona guanyadora visqui a l’estranger es buscarà un regal equivalent.


SETENA: Si sorgeix alguna circumstància no prevista a les bases es resoldria convenientment i se li donaria publicitat de forma inmediata.




CONCURSO “BUSCANDO UN LEMA PARA ALMECIJA-ADVOCATS”


Nueva ubicación, presencia en Internet, especialización para posicionarse, imagen corporativa… pero todavía no hay un LEMA con el que poder identificar al despacho.


Confío absolutamente en vuestra creatividad, por ello os convoco y os animo a que participéis en el concurso “Buscando un lema para almécija-advocats”, dirigido a las personas que tenéis presencia en Internet, tanto a los seguidores de la página de almecija-advocats en facebook, como a los blogueros.


El concurso se rige por las siguientes bases:


PRIMERA: El concurso tiene como finalidad encontrar un lema para el despacho de abogados. Se busca una frase que exprese en pocas palabras, alguna o algunas de las características y valores que se pretenden transmitir: experiencia, vocación, transparencia, atención personalizada, accesibilidad, especialización en derecho administrativo, etc.


SEGUNDA: Pueden participar en el concurso todas aquellas personas que en fecha 20 de julio de 2010 sean seguidores de la página de “almecija-advocats” en facebook, o tengan un blog activo.


TERCERA: Los lemas se deben enviar por correo electrónico a la dirección info @ almecija-advocats.com hasta el 20 de julio, con el asunto “CONCURSO”.


CUARTA: Cada concursante, que deberá identificarse con su nombre y apellidos, puede enviar hasta un máximo de 3 lemas, en un solo correo electrónico o en diferentes envíos.

Los lemas pueden ser en catalán o castellano.


QUINTA: Las personas que participen se responsabilizan de la autoría de los lemas que envíen. Los lemas no ganadores no se publicarán, ni se utilizarán para otros fines, ni se les dará difusión alguna. Los participantes no ganadores no ceden sus derechos de autor sobre el lema.

La persona ganadora del concurso, desde el momento de su participación, cede todos los derechos sobre el lema, ya sea con su contenido literal o modificado, traducido, etc, así como acepta que finalmente no se utilice si por algún motivo se considera conveniente.


SEXTA: El lema ganador se dará a conocer a finales de julio y será premiado con un menú para dos personas en uno de los restaurantes galardonados en la guía Michelin 2010, según el pack-regalo que adjunto. En el caso que la persona ganadora viva en el extranjero, se buscará un regalo equivalente.


SÉPTIMA: Si surgiera alguna circunstancia no prevista en estas bases se resolvería convenientemente y se daría publicidad de inmediato.