Ronda Guinardó, 220, 08041 Barcelona Tel. 933019563 - info @ almecija-advocats.com - www.almecija-advocats. com

24 de juliol del 2010

Lema guanyador del concurs!!

Després de donar-hi moltes voltes ja he decidit el lema guanyador del concurs.

Com podeu imaginar no ha estat un decisió fàcil ja que he rebut moltíssimes bones propostes. De tot cor us dono les gràcies a tots els que heu participat, ja sospitava que hi havia molt de nivell entre la gent que m'envolta, ja sigui al facebook o als blogs i ara ho he pogut confirmar.

I, sense més preàmbuls us comunico que el lema guanyador ha estat creat per SERGI SILPERSE , i és el següent:






Bé, com podeu veure no només m'ha fet arribar un lema sinó molt més.

He escollit aquesta proposta per diversos motius. En primer lloc perquè efectivament, tal i com ell em va dir quan em va fer arribar el seu lema-slogan, tranquil·litat és el que busca un client quan va al advocat. I el Sergi va encertar al 100%. Tornant a citar a Francesc Domínguez al seu llibre "Marketing Jurídico" "La tranquilidad es el principal beneficio emocional que el buen abogado aporta, y ha aportado siempre, al cliente". Tota la resta de valors que podem aportar: experiència, formació, seguretat, confiança, etc. tenen com a objectiu-consequència final proporcionar tranquil.litat.

En el meu cas, aquesta tranquil·litat que tinc com a prioritat aconseguir per als meus clients, és absolutament literal, ja que com sabeu, un dels principals àmbits on treballo és defensar els ciutadans dels sorolls i altres tipus de contaminació (atmosfèrica, lumínica, etc) i immissions en general, per tal que puguin VIURE TRANQUILS a casa seva, un dret fonamental que cal reivindicar i lluitar per tal d'assolir.

Per la qual cosa, el lema que va ser un dels primers que vaig rebre, és perfecte en tots els sentits i transmet la filosofia i valors del despatx.

Així que moltes, moltes, moltes gràcies Sergi - immediatament contacto amb tu per fer-te arribar el premi- i gràcies, com sempre, a tota la resta per el vostre suport.